HomeOver RollerCoaster TycoonOver RollerCoaster Tycoon 2Over RollerCoaster Tycoon 3DownloadsForumExtraOver ons
20 bezoekers online
Niet ingelogd. Inloggen of Registreren.
U bevindt zich hier:
Forum » Parkhoekje » [RCT2] De Efteling

[RCT2] De Efteling

Ga naar pagina 1, 2
Nieuw onderwerp · Plaats reactie

Auteur  
Bob
Voetbalfanaat
Lid # 5223

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:32   
vandaag mijn oude nagemaakte efteling in rct2 is opgezocht. kon het bestand een hele tijd niet openen maar naar wat klooien op een andere computer is het toch gelukt.

ik heb niks meer aan het park gedaan (laatste keer september 2006) dus niet alles klopt en het park is ook nog niet helemaal af. Ook zou ik sommige dingen nu anders doen en misschien ga ik die ook nog anders doen. nou ik heb wat screenshots gemaakt dus kijk mar en geef commetaar

overzichten:

attracties:

fata morgana:

piraña:

bobslee:

pandadroom:

spookslot:

Pardoes promenade:

Efteling theater:

ingang (huis van de 5 zintuigen):

parkeerplaats:

sprookjesbos:

droomvlucht:

villa volta:

land van laaf:

anton pieckplein: (nog niet af)

caroussel:

kanovijver:

pagode:

vogelrok en carnaval festival:

doolhof:

vliegende hollander: (klopt niet helemaal)

pegasus:

python:

oude tuffers en halve maen:

dat was het.

Bekijk profiel van  Bob  E-mail Bob     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
X
Was: Pietje Puk
Lid # 5564

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:37   
Sommige dingen zijn te blokkerig en je bloemetjes zijn dood

maar voor de rest Toppie ga zo door

Bekijk profiel van  X  E-mail X     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Bob
Voetbalfanaat
Lid # 5223

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:38   
Quote:
Op 30-07-2007 om 18:37, schreef Greenstock:
bloemetjes zijn dood

misschien moet ik inderdaad tuinmannen in dienst nemen

Bekijk profiel van  Bob  E-mail Bob     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
X
Was: Pietje Puk
Lid # 5564

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:39   
hahaha idd:+ maar jaar 41 ben je wel lang meej bezig geweest dan

Bekijk profiel van  X  E-mail X     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
tijger0407
Scouts.ETF2L.org
Lid # 2205

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:42   
python = verkeerde achtbaantype

Bekijk profiel van  tijger0407    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
SmokinAces
Administrator
Lid # 5426

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:43   
Ik vind dit egt goed!!!... alleen het spookslot is te groot...

de pandadroom vind ik erg mooi gemaakt!

Bekijk profiel van  SmokinAces  E-mail SmokinAces    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Davincstyle
Sick
Lid # 3910

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:47   
Ik vind hem wel leuk gedaan maar niet zo mooi uitgewerkt.

Bekijk profiel van  Davincstyle  E-mail Davincstyle  Naar de website van Davincstyle     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Juan
Español
Lid # 2865

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:51   
Quote:
Op 30-07-2007 om 18:47, schreef Davincstyle:
Ik vind hem wel leuk gedaan maar niet zo mooi uitgewerkt.

Mee eens, sommige attracties zijn iets te simpel, maar het ziet er wel redelijk uit! Zeker veel tijd aan besteed?

[ Dit bericht is bewerkt door: Marcel 2 op 30-07-2007 om 18:51 ]

Bekijk profiel van  Juan  E-mail Juan    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
superkartboy
Speeddevil
Lid # 4263

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:53   
de python vind ik nie echt mooi maar het ziet er voor de rest redellek mooi uit

Bekijk profiel van  superkartboy  Naar de website van superkartboy       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Bob
Voetbalfanaat
Lid # 5223

Geplaatst: 30-07-2007 om 18:56   
tijger0407:
klopt, als ik nog een keer aan het park ga werken dan zal ik dah veranderen.

smokinaces:
viel mij ook op toen ik het park vandaag weer sinds een hele lange tijd zag.
maar in het echt is ie ook aardig groot.

davincstyle en marcel2:
de meeste attracties zijn inderdaad niet zo mooi/moeilijk uitgewerkt. is iets voor de volgende keer.

en marcel...HET HEEFT INDERDAAD VEEL TIJD GEKOST

superkartboy:

wat is er niet mooi aan de python?
ik weet dat de baan aardig ver naar links gaat na de loopings.
maar dat moet anders kom je niet goed uit, want de echte python maakt eigenlijk rechte 'kurkentrekker' en in rct kan dat niet.

[ Dit bericht is bewerkt door: Bobloo op 30-07-2007 om 18:58 ]

superkartboy
Speeddevil
Lid # 4263

Geplaatst: 30-07-2007 om 19:01   
dat rechte stuk waar die de heletijd schuingaat daar had je beter een grotere bocht kunnen maken das het enige

Bekijk profiel van  superkartboy  Naar de website van superkartboy       Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Snas
Admin | RCTMajesty
Lid # 1672

Geplaatst: 30-07-2007 om 23:55   
leuk hoor
dat je hem af heb gemaakt is toch wel een prestatie en ook dat je alles in 1 map krijgt vind ik best knap. (dat was ook ons probleem)
verder vind ik het leuk om te zien hoe je sommige dingen heb opgelost. vaak erg orgineel..

ik ga proberen niet teveel te zagen over hoe alles eruit ziet. zoals je hierboven kan lezen heb ik ook een efteling gemaakt met een groepje van deze site, alleen die is nooit afgekomen. dit komt mede omdat we overnieuw zijn begonnen en die versie heel veel beter is als onze vorige. ik heb dus redelijk wat ervaring en weet dus goed de detailles..

ik vind de parkeerplaats erg klein. dit klopt gewoon niet met de rest van het park.
verder vind ik veel van je gebouwen erg vierkant en blokkerig. dit komt mede omdat je niet veel detailles erin heb gestopt.
de fate morgana is vrij slecht. dit is echt ene vierkant blok waar 1 te dunnen toren is en verder een paar daken erop gezet. probeer daar wat meer mee te doen en goed naar de foto's te kijken.
het spookslot is leuk verzonnen maar ik zou hem toch van die standaart muren maken in de kleur grijs.
het efteling theater is leuk bedacht maar de muur bestaat toch echt maar uit 1 kleur.
de ingang is leuk uitgevoert
bij droomvlucht mis ik de boog over het pad en de grote bloemen
land van laaf: ziet er wel aardig uit maar er klopt niet veel van (wat op zo'n kleine grond ook niet mogenlijk is)
de carrousel vind ik ook niet zo goed, maar ik weet uit ervaring dat die verschikkelijk moeilijk is te maken dus dit is misschien wel de beste oplossing.
maar probeer toch wat meer detailles erin te brengen
verder mis ik de vogelrock (het standbeeld
bij de dvh mis ik het helmgrass. gebruik daar wat riet voor

suc6 met je efteling

Bekijk profiel van  Snas  E-mail Snas  Naar de website van Snas     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
Liampie
Criticus
Lid # 3962

Geplaatst: 31-07-2007 om 10:13   
Het klopt voor geen meter...

Bekijk profiel van  Liampie  E-mail Liampie    Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
pietermaster
Pro
Lid # 5234

Geplaatst: 31-07-2007 om 11:10   
Ik vind het allemaal heel mooi.. alleen de Python niet. De baan van de Python klopt tevens ook niet.. Maar de theming is heel mooi gemaakt. DVH is ook goed gelukt. Naja ik ga niet alle attracties af, het is je wel goed gelukt.

Bekijk profiel van  pietermaster  Naar de website van pietermaster     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
ASoldiersQuest
Godlike
Lid # 4035

Geplaatst: 31-07-2007 om 11:17   
bijna alles is veel te blokkerig, je gebruikt veel dezelfde bomen op 1 dezelfde plaats, python vind ik nogal mislukt , maar voor de rest vindk hem wel meevallen

Bekijk profiel van  ASoldiersQuest  E-mail ASoldiersQuest  Naar de website van ASoldiersQuest     Bewerk/verwijder dit bericht  Antwoorden met quote
  Ga naar pagina 1, 2

Vergrendel Onderwerp Verplaats Onderwerp Verwijder Onderwerp

Gebaseerd op phpBB